poniedziałek, 10 października 2011

Over and over, the same song from yesterday

Nie raz już tutaj wspominałem o swoich odkryciach muzycznych. Lubię to robić i daje mi to sporo frajdy. Gdzie szukam? Praktycznie w ogóle nie poświęcam czasu na TV stacje muzyczne. Radio? Mam kilka ulubionych audycji radiowych, ale tylko w stacjach internetowych. Lubię być odkrywcą sam i rzadko przyjmuję czyjeś propozycje utworu do przesłuchania. Zwykle nie udaje się trafić w mój gust.
Wczoraj późnym wieczorem dostałem kawałek do sprawdzenia :) Powiem krótko, miłość od pierwszego kontaktu :) Natychmiast zainstalowałem go w swoim ajpodzie na poranną podróż do pracy. Nie wiem, może to sprawka magicznego teledysku, ale i bez niego dzisiaj w autobusie miałem ciary.
Dziękuję i pozdrawiam ;)

Gusgus - Over

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz