piątek, 5 sierpnia 2011

Czego będą słuchały nasze dzieci?

Mama:
- Możesz włączyć coś normalnego?
Ja:
- Dlaczego, nie podoba Ci się?
Mama:
- Nie wiem jak Ty możesz słuchać tego łomotu...
Tata:
- Hmm, ja w sumie Ciebie rozumiem. Pamiętam jak za moich młodych czasów starsi narzekali na Czesława Niemiena, że drze gardło.

Pamiętam taką rozmowę z moimi rodzicami. I dzisiaj z uśmiechem ją przywołuję za każdym razem jak trafię na coś co zupełnie odbiega od powszechnie dostępnych schematów utworów muzycznych. Bardzo lubię próbować czegoś nowego. Nie wiem dlaczego, ale przyciąga mnie takie eksperymentowanie z muzyką. Zastanawiam się czy za kilkanaście lat odbędę podobną rozmowę z synem lub córką :)
Natchnieniem do tego wpisu jest kawałek "Nexus 6" z nowego albumu Andrew Bayer-a "It's artificial" labelu Anjunabeats, a jakże ;).

Albumu jeszcze nie znam, ale numer pierwszy zachęca mnie do sprawdzenia reszty.

Gdzieś w komentarzach znalazłem określenie tego typu muzyki jako glitch-hop :)

Zapraszam do sprawdzenia:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz